من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

.....

واییییی این ۲ روز تو خونه خوش گذشت....چقدر بد دوباره باید ۶ پاشم!!!

خوب این ۲ روز که حالم بد بود اما از این نظر که ۶ صبح پا نشدم خوب بود...

اما بچه ی خوبی شدم نشستم تا اونجایی که حالم خوب بود و یاری میکرد درس خوندم...آخه ۲ هفه دیگه امتحانای ترم شروع میشه منم که امسال متحول شدم و قول و این صحبتا...

اما نمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخوام....

۵ شنبه دوره ی دوستای بابامه....منم میخوام باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم....

به ۲ دلیل نمیشه:

۱.مامان از من گرفته و حالش کمی بده....تازه اگرم خوب باشه میخواد ۵شنبه و جمعه بره خونه مامانش (آخه مامان بزرگم دستش شکسته) خوب من اونجا حوصلم سر میره خـــــــــــــــــــــــــــــــدا...

۲.مامان میگه نزدیکه امتحاناست ۵شنبه جمعه رو نباید از دست بدی بشین درس بخون...(اه همش درس درس )

۳.بابا رشت تشریف دارن و میگه من به خاطر ۱ نفر نمیام تهران دوباره برگردم آمل از همین ور میرم...(آخه من چه گناهی کردم خوب همه ی مهمونیا آمله ما تهرانیم....)

اعصابم خورده...

اون دفعه هم به خاطر همین درس لعنتی من نرفتم دوره بعد بچه ها ۵تایی رفتن بیرون و کلــــی بهشون خوش گذشت این دفعه هم همین میشه....

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا !!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ღیه کوچولو و آقاییش جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

قربونت برم توهم میزنیاااا...چی چی!!
نه..
روی اسم نگه میداشتی آدرس وبلاگش میومد..

امیر یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام
کربلا برای شما هم دعا کردیم ،‌ به قول بزگترها انشاء ا... هر چی خیره پیش بیاد.

هم اتاقی سابق یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

عزیزم من جواب مس مس هات رو میدم..اما نمیدونم چرا برات سند نمیشه..
یه مدت رو آیدا حساسیت داشت الان رو تو..
همسری میگه اگر REPALY نکنم و یه NEW MSGباز کنم میفرسته
اما بازم errorمیده..
من همیشه به یادتم خانومی
نمیدونی عکسامون چقدر خوشگل شد..عمرااااااناش بهت بدم :ی :ییییییییییییییییییی
فیلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد