من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام...

اومدم بگم امتحانام از امروز شروع شد و به مدت ۲ هفته من نمیدونم کی وقت میکنم بیام آپ اتفاقا در مورد مدرسه هم میخوام چند اتفاق رو بنویسم اما خوب دیگه....

شرمنده!!

پ.ن ۱: هدف  مهم تر این بود که اون پست بره پایین!!

پ.ن ۲ : همین الان که میخوام برم سره درس بازم این پسره همسایه رویه رویی صدا آهنگشو زیاد کرد...حیف که کار دارم وگرنه حالشو میگرفتم که فکر نکنه فقط خودش کامپیوتر و آهنگ داره..

پ.ن ۳: الانم مادر و پدر گرام منزل نیستن و بنده قاچاقی اومدم!!


نظرات 3 + ارسال نظر
فرنوش شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://ecstasy.blogsky.com

اخ اخ دختر منم وقتی کنکور داشتم مامانم موس رو قائم می کرد وای که چه قدر خندیدم از دستت و یاد جوونی هام افتادم ننه

:)):)):))!!

امیر شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام
نابرده رنج گنج ، پنج ،شش
موفق باشی

بله بله...کاملا درسته:ی:ی!!!

آنی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.دلم واست تنگ شده:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد