من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

عشق یعنی: تلفن را دم دست گذاشتن و منتظر تماسش بودن!!!

من از این پس در مقابل تمام حرف های جهان سکوت خواهم کرد...من در مقابل هوس بازی این زندگی سکوت خواهم کرد..من از امروز در مقابل تمام محبت ها سکوت خواهم کرد!!!!

هوای گریه دارم تو این شب بی پناه

دنبال تو میگردم دنبال یک تکیه گاه

دنبال اون کسی که تنهایی رو میشناسه

هزار و یک شب من پر از ستاره بی غمه

گریه ی هر شب من فقط برای غمه!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

لینکت کردم
لینکم کن

امیر چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

جمله (‌هر چه از دوست رسد نیکوست )‌رو می گم

فرنوش چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://ecstasy.blogsky.com

بازم مگه غم داری جیگر طلا؟در ضمن من زیادم از تو بزرگتر نیستماااا.یه ذره ابرو داری کن=))
اپ هم کردیم

امیر یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

ok

آنی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

خیلی وقته نیومدم..برم بخونم
قالبت رو عوض کن دلم گرفت:(

امیر چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

کجائی ؟
معلومه

همینجام:ی:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد