من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

من...

این وبلاگ توضیحی ندارد...

عشق یعنی نگه داشتن گذشته ها نه دور ریختن آنها مثل برگهای خشک!!

غم و غصه چیه بابا؟!؟!؟

بیخیال منم گاهی اوقات یه چیزیم میشه هاااا!!!

خوب همه چی خوبه و بر وقف مراده فقط اینکه از بدن درد دارم میمیرم آخه یه تاپ خریدم واسه تولد آنی  اگه یکم لاغر تر شم تو تنم خوشگل تر میشه....بعدشم که این هفته عروسی دعوتیم خلاصه دیشب ۱ ساعت با ایروبیکی که مربیم داده ورزش کردم واسه همین کلی بدنم درد میکنه !!!

تو این ۲ روز ۲ تا خبر خوب شنیدم که بینهایت خوشحال شدم...

۱.اینکه یک عضو جدید به ساختمونمون اضافه شد که معلم پیانو هست بعد من دیگه راحت شدم منتها خیلی سخت گیره فکر کنم از اوناست که دهنمو سرویس کنه !!!

۲.دارم به آرزوم میرسم...البته واسه اینکه به حقیقت بپیونده ۱ سال و نیم باید صبر کنم من ۳ ساله که این آرزو رو دارم...خدایا کمک کن بشه !!!!

خبر دیگه اینکه...فعلا خبری نیست!!!

خدا جونم شکرت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد